30 Ağustos 2012 Perşembe

Ederlezi avela*

pazar günkü maçın analizini yapmak isterdim ama gs'lilerin işi çocuk oyununa çevirdiklerini gördükçe içimde ne heves kaldı ne bişey.ayrıca ne analizi yapayım arkadaş,kendimi de rıdvan dilmen sandım iki dakikada ama gel gelelim ki bir alex olmadığımı herkes bilir.rıdvan dilmenin adının anıldığı her yerde alex'in adını anma klişesini de yaptıktan sonra devam edebiliriz,sakinim artık.samet hoca'ya da takıma da sezon başında herkesten daha çok inanmak ve güvenmek istemiştim,beni inandırmalarını beklemiyordum küçük bi umut verseler yeterdi ve o umudu pazar günü iliklerime kadar aşıladılar,dolayısıyla bu sezonu izlemek inanılmaz keyifli olacak onu anladım.veli'yi,olcay'ı,holosko'yu ve sağ çaprazdan golünü gördükten sonra umutlu olmamak elde değil zaten.dikkat ettiyseniz yendik yenildik,kazanırdık kazanamazdık muhabbetlerine hiç girmedim,hocanın oyun planını eleştiren olacaktır(ki bana göre olması gereken kadroyla çıkmıştır) ama kimse sahadaki mücadeleyi eleştiremez.yenilsek bile helal olsun size denilecek bir maçtı yaşadıklarımız.
gelelim burak yılmaz meselesine,şöyle bi örnek geldi o gün gs'li futbolcuları(özellikle umut bulut) ve gs'li taraftarları(sağduyulu olanlar çok azdı) izlediğimde.burak yılmaz'ın yaptığı ahlaksızlığı kınamak ya da inkar etmek yerine hepsi karşı atağa geçip 'e burak emek hırsızıysa siz de tescilli şikecisiniz','burak kendini attı ama rererö yılında yasin sülün de kendini atmıştı' diye haksızlığı haksız bi şekilde savundular.bu mantık eşini aldatan arkadaşımıza neden böyle bi eşeklik yaptığını sormak ve hatasını yüzüne vurmak yerine,o da kadın olsaydı da seni tutabilseydi demeye benziyo.beşiktaş taraftarının ise geneli(sağduyu yoksunu elemanlarımız şükürler olsun ki azınlıkta) burak'a beşiktaş yıllarında eliyle attığı gol sonrası gerekli tepkiyi göstermiş,şike konusunda da yapıldıysa düşürülelim deme mertliği sergilenmiştir.herneyse burda burak'ı daha fazla konuşmanın manası yok,takımımızın doğru yolda olduğunu görmek yeterli.
tepedeki şarkıya gelince,o şarkı sana gelsin mustafa pektemek.çünkü onu dinledikçe pektemek'in sakatlığı aklıma geldi,geldikçe kötü oldum,sonra tekrar dinledim yine kötü oldum.hıdırellez geldiğinde sen yine tertemiz yüzünle şeref bey çimlerinde olacaksın biliyorum.bildiğim diğer şey ise mustafa pektemek herzaman gol demek!

ederlezi avela:hıdırellez geldiğinde

Hiç yorum yok: