2 Ağustos 2012 Perşembe

Epic fail*

pazartesi bi arkadaşım butik otelin tekinde işe başlamış,sabah 8de açık büfe kahvaltı servisinden nasiplenen turistlerin artıklarını toplamış önce,öğlene doğru hızlı bir yükseliş göstererek personel müdürü olmuş,otele yeni gelen turistlere odalarını gösterip rehberlik etmiş,akşama doğru da bir sıçrama daha gerçekleştirip ceo olmuş.artık tüm işler ondan soruluyormuş,rezervasyon,sipariş,rehberlik,organizasyon vs vs hepsi.sonra saat geceyarısını geçmiş 1 buçuğa dayanmış.arkadaşım artık yatağına yatıp vay anasını ben neymişim diye düşünecekken sabah tekrar kaçta iş başı yapacağını sormuş,ceo ama hala bi patron değil sonuçta.neyse patrondan 7-7 buçuk cevabını aldıktan sonra geçmiş yatağa,düşünmüş düşünmüş bi hesap yapmış tam 17 saat sürmüş bugunkü mesaisi,ceo olmuş ama 17 saati gitmiş.ee ne var lan bunda yapraaam diyen başka arkadaşlar olabilir ama hikayenin kahramanı olan arkadaşım günde 7 saat uyuyup 17 saat ayakta kalmam ben diyip ceoluk hayatına ve hızlı iş kariyerine veda etmeye karar vermiş.canı tatlıdır zaten bu pezevengin,hemen pes eder,hırs yoksunu kolaycının biridir,ben tanırım yakından.para kolay kazanılmıyo lan dallama diyip dalasım da gelir bazen ama kafa yapısı farklı işte bu sığırın,dengesizin teki.
olayın sonuna geleyim artık sıkıldınız farkındayım,düşünceler düşünceleri,iradesizlikler iradesizlikleri kovalamış ve sabah olmuş.7de uyanmış otelimizin yeni ama istifaya hazırlanan ceosu,bi eline bavulunu almış,diğer eliyle de zafer işareti yapmış ve sağa sola sloganlar atarak güneşin doğduğu tarafa doğru sessizce yürümüş.sanırsın ki kapitalizmi yenmiş,sanırsın ki ezilen halkları kurtarıp dünyaya adalet getirmiş puşt,öyle gururlu öyle artist anlatıyo ki yediği haltları sormayın.rüyasında kediler çav bella çav bella çav çav çav diye mi mırıldandı naptı bilmem ama son bi kez konuştum dün kendisiyle,yine çakma bohem,gereksiz idealist ve hep korkak kaldığı hayatına geri dönüp kabuğuna çekilmiş,ee şimdi napcan be olum diye sorduğumdaysa yüzüme eblek eblek baktığını ve çaresizlikle boynunu eğdiğini hatırlıyorum.sonuç olarak biraz üzüldüm tabi ama sonra siktir et ibneyi kendi bokunda kavrulsun bi o mu kaldı düşünülecek dertlerden dedim ve ayrıldım yanından.mağdur arkadaşımdan geriye de bi avuç yalanla bu kaldı aklımda;



bu saçma hikayeyle beyninizi bulandırdıktan sonra günün asıl güzelliğine geçeyim,bugün kırklarelindeydi beşiktaş,avusturyanın ismini telaffuz edemediğimiz bi kentinde alman 5.lig takımlarıyla değil de kırklareliyle hazırlık maçı yapıldı.ne güzel de oldu,küçücük kentte kim bilir kaç insan yeniden 'iyi ki beşiktaşlıyım beyaa' diyerek daldı uykuya.beyaa ekini de laubalilik olsun diye koymadım cümlenin sonuna adamlar harbiden gücümüze güç katıyo beyaa.



dip not 1: Epic fail:türkçede 'mallaşma ya da göte gelme' anlamına gelen bir ecnebi terimidir
dip not 2: Benim hiç arkadaşım yok.

1 yorum:

ömer ayna dedi ki...

kamyonları devire devire güzel günlere geleceğiz işallah