13 Ağustos 2012 Pazartesi

Son bakıştaki o gözler..


kayserispor-beşiktaş hazırlık maçını izlemedim.olcay iyi oynamış,oğuzhan döktürmüş,almeida açılmış diyolar ama aklım onlarda değil ki.aklıma bizim oğlandan başkası gelmiyo,zorluyorum ama yapamıyorum.baksanıza şu resme,benim cesaretimi toplayıp bakmam baya zamanımı aldı ama bi de siz deneyin.

güzel fotoşok yapmış kim yaptıysa,bobo değil o biliyorum.zaten boboyu biz tanırız,o böyle şeyler yapmaz,menajerlerin oyununa gelmez,karısının para hırsına kurban gitmez.o 13 numaradır,bizim çocuktur,necip gibi üstüne titrenir,gün ve gün büyümesi beklenir,o büyür,fenere atar,cimboma atar,hatta gider kaleye geçer top bile tutar,sonra bizim ülke kesmez gider liverpoola atar ama gol sevinciyle yüzündeki gülümseme değişmez.
beni biraz böyle hatırla

tıpkı aşık olunan kıza duyulan hisler gibi benim de sana hislerim hiç bi zaman değişmedi be olum.o ara transfer döneminde geldiğin gün,seni spor haberlerinde ilgisiz ilgisiz sundukları gün sevmiştim,6.his diyolar ya,eğer öyle bazen insanın içine doğuyosa bazı hisler,sen benim içime o gördüğüm gün doğmuştun.seni kardeşim gibi sevmiştim lan niye gittin niye..


son bişey dicem;gol atınca hala böyle mi sevinceksin kardeşim benim.bırakmışsındır demi artık bu alışkanlığını,eski güzel günlerde kaldı demi bu sevinç?evet de bari de birbirimize  en son baktığımız günlerdeki gibi güzel kalalım..

Hiç yorum yok: