8 Ağustos 2012 Çarşamba

Gidiyorum şimdi elimde çanta

baştan söliyim ne olimpik sporcuyum ne de derya büyükuncu gibi 6 kez katılıp oralarda bulunmuşluğum var,hayatımda bi kere yurtdışına çıktım onda da neyse konumuz o değil şimdi.olimpiyat başlamadan önce akrabalarımdan biriyle iddiaya girdik,1 altın bile alamayacağımızı iddia ediyordu kendisi ve abim dediğim bi insan olmasa orda totomu açar sol lobumun kahkahalarını ona doğru serbest bırakırdım ama saygı şeysinden şey edemedik işte.dedim ne 1 altını kafadan 5 altınımız var,hatta 2008e göre(1 altın,4 gümüş,3 bronz) patlama bile yaparız diye aşırı güvenle iddiamı ortaya koydum.boru mu lan tarihin en kalabalık olimpiyat kafilesiyle gidiyoduk londralara,5 altını biz oramızı buramızı kaşısak bile alırdık ordan demi,alırdık lan he?
sonuçta noldu nagihanla beraber önce spor bakanımdan sonra da iddiaya girdiğim abimden özür diledim.olimpiyatlar bitmedi belki ama iddiayı kaybettim diyebiliyorum çünkü yüzmeyi bile unutturan,erken çıkış hatasının bile tarihini değiştirecek derecede saçmalatan,ben bu kilolaları antrenmanda dahi kaldırmayı denemiyodum o derece iyiyim ama neden böyle oldu anlamadım dedirten,durmadan spor bakanından özür dileten bi 'baskı'dan söz ediliyo.benim anlamadığım milli sporcu hele hele olimpik milli sporcu kendine özgüveni en tepede olan insan değil midir? altın alın hepiniz demiyorum,yarıştığı dalda baskı yüzünden elenip ağlayan,en azından deneyip yenilecek kadar bile mücadele edemeyen insan nası milli sporcudur onu çözmeye çalışıyorum.elinden geleni yaparsın başaramazsın orası ayrı ama baskı var yapamıyorum,buranın atmosferi farklı,çok etkilendik dışardan demek insan kandırmaktır.nevin yanıt'ta baskı yok mu,ya da kadın basketçilerimizde,bugun rıza kayaalp konuştu adamın vücut dilinden hiç baskı hissediyomuş gibi bi hal sezdiniz mi? nevin koştu mücadelesini verdi başarıyla bitirdi olimpiyatları,tıpkı rıza gibi tıpkı kadın voleybolcularımızla basketbolcularımız gibi.bu olay tamamen büyük sporcu olmakla alakalı ve birilerinin büyük sporcu olmayanları aşırı(!) motive etmesinin sonucu.o karizmatik ses tonuyla sporculara hitap edip,madalyaları toplayıp gelin demekle olmuyomuş demek ki bu işler.ya da madalya değil de çantaları toplayıp geliniyomuş böyle baskı(!) yaratınca.zaten ben hep demiştim suçlu demet akalın diye,o yaratıyo ülke gençliğinin üstünde bi baskı,o baskı da bizim sporcuları geriyo işte,ah demet ah yaktın hepimizi..

demet akalın hepimize gelsin;üstümde kurtuduğun edepsiz baskıya dayanamıyorum..

ayrıca hala bahri tanrıkulu ve aslı çakır alptekin gibi sporcularımızın da o kafilede yer aldığını bilmek ümitli olmaya yetiyo,varsınlar madalya alamasınlar,en azından bana güven veriyolar,daha yarışmaya başlamadan 'kaybedecek abi bunlar' demiyorum hiç olmazsa..

Hiç yorum yok: