24 Ocak 2013 Perşembe

David Hawkins #2

şampiyonluklardaki emeğine kimse bişey diyemez geyiğinden ziyade beşiktaştaki hizmetlerine kimse saygısızlık edemez demek daha doğru olur bu adam için.bizden kopuş aşaması ve sonrası ise tamamen kişinin eleştirel bakış açısıyla alakalı.tamam ben de bizde kalsın diye çok dualar ettim ama senin benim gibi kara talihi ak mazisi için sevmiyor bu insanlar bizim canımızın içi takımımızı.o yüzden 'çocuklarımın okul taksidini ödemek için' deyip daha çok para vereni sevebiliyorlar.Hawkins'in ise saygıyı hakettiği noktası da tam burda başlıyor zaten.parasını alıp işini en layıkıyla yerine getirdiği için.ha normali bu değil mi kardeş derseniz,normali bu ama bu ülke bu gözler 'al maaşı salla başı' mottosuyla gün geçiren o kadar çok isim gördü ki hawkins'in normal davranışı onu bir anda hem bjk'nin hem cimbomun kaptani yapacak kadar değerli hale getirdi.
hal böyle olunca ben hawkins'e ve oyununa saygi beslemeye devam ettim.sevgi bitmiş olabilirdi ama saygıyı haketmeyecek bir durumu da yoktu.taa ki bir takımın sisteminin en kilit adamı ve o takımın kaptanı olmasına rağmen kendi insiyatifiyle 'keyif verici' madde kullanmasına kadar.bu haberin ögrenildiği andan itibaren kendisi benim gözümde tüm saygısını yitirmiştir ve dalga geçilecek statüye yükselmiştir.sen kendine saygı duymazsan biz napabiliriz ex-kaptan?

Hiç yorum yok: